باربری تهران-44162435

شرکت حمل و نقل بین المللی تهران-باربری بین المللی زمینی،هوایی،دریایی

شرکت حمل و نقل بین المللی تهران-باربری بین المللی زمینی،هوایی،دریایی

شرکت حمل و نقل بین المللی تهران-باربری بین المللی زمینی،هوایی،دریایی

شرکت حمل و نقل بین المللی تهران حمل بار به ترکیه و اروپا و اورآسیا-امریکا،کانادا، افریقا
آیا تا به حال این موضوع برایتان پیش آمده است که بخواهید بسته‌ای را برای فردی در خارج از کشور بفرستید؟ آیا می‌دانید با چه روش‌هایی می‌توان به خارج از کشور بار فرستاد؟ یا اینکه در این مواقع، از کدام افراد و سازمان‌ها باید کمک گرفت؟

انواع باربری بین المللی
حمل بار زمینی
حمل بار هوایی
حمل بار دریایی

حمل و نقل بین المللی
نرخ باربری بین‌المللی
عواملی که در تعیین نرخ باربری بین‌المللی تأثیرگذارند، شامل نوع خدمات باربری (کارگو و فریت بار)، شیوه باربری (حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل زمینی )، حجم اجناس یا کالاها و نوع اجناس می‌شوند.

شرکت حمل و نقل بین المللی فریت بار با سالها تجربه در امر حمل زمینی، دریایی و هوایی و ترخیص کالا با بیش از 30 نماینده در اقصی نقاط جهان و همچنین کادری مجرب و حرفه ای خدمات ارزنده ای را در رابطه با امور حمل و نقل بین المللی و بازرگانی در تهران و کل شهرهای ایران در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد.

بسته بندی و حمل کالا
این شرکت سرعت حمل، اطمینان، رازداری و قیمت مناسب را در سرلوحه تمامی امور خود برای مشتریان در نظر گرفته تا همکاری و رضایتمندی دراز مدت را برای مشتریان به ارمغان آورد.

این شرکت حمل و نقل با در اختیار داشتن حدود 30 نماینده در اقصی نقاط جهان (ترکیه – عراق -چین – کره – تایوان – ژاپن – مالزی – تایلند – اندونزی – هند – دبی – آلمان – ایتالیا – انگلستان – فرانسه – اسپانیا – بلغارستان – لهستان – سوییس – کانادا و آمریکا و …) که هر کدام متخصص در امور حمل هوایی، دریایی، زمینی و بازرگانی و انبارداری در همان کشور بوده که بسیار در روند سرعت حمل و قیمت ها تاثیر گذار هستند. شاید بتوان گفت که فریت بار یکی از بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی در تهران می باشد.

حمل و نقل بین المللی چیست؟
در اصطلاح به انتقال مسافر و یا کالا بین دو کشور حمل و نقل بین‌المللی گفته می‌شود. امکان دارد کشورها با یکدیگر مرز زمینی، دریایی یا هوایی داشته باشند.

از آنجایی که حمل و نقل نقش مهمی در تجارت بین المللی دارد،می‌بایست شرکت‌ها در بین گزینه‌های موجود روش صحیح حمل و نقل را برای اطمینان از کارایی و مقرون به صرفه‌ بودن بسته‌های خود انتخاب کنند. عوامل مختلفی وجود دارد که بر تصمیم شرکت‌ها در مورد نوع حمل و نقل تأثیر می‌گذارد. نیازهای تجاری، کشور مقصد و نوع کالا از عواملی است که در حمل و نقل کالا موثر است.

جاده، دریا، راه آهن و هوا چهار راه واردات و صادرات هستند. به عنوان اولین قدم شرکت‌ها باید تمام قسمت‌های پروژه خود را در نظر بگیرند و در مورد آنچه باید توزیع شود از جمله اندازه، وزن و نوع کالاها آگاهی پیدا کنند.

به عنوان مثال، برای حمل و نقل برخی کالاها مانند: مواد غذایی داروی و یا حیوانات، سرعت بسیار مهم است و انتخاب کوتاه‌ترین و سریع‌ترین راه مهم است. در جابجایی برخی دیگر از انواع کالا هزینه ارسال عنصر اصلی برای انتخاب روش حمل می‌باشد که به طرفین معامله بستگی دارد.

مقصد، قانون کشورها، ارزش کالاها و خطر حمل و نقل، قوانین گمرکی، عناصر دیگری هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. در نتیجه افرادی که با حمل و نقل بین‌المللی سرو کار دارند، باید کیفیت، هزینه، زمان و شرایط را بسنجند تا بهترین انتخاب موجود را داشته باشند. حال بایستی بررسی کنیم، که فرآیند و مزایای هر کدام از روش‌های حمل و نقل بین‌المللی چیست.

حمل و نقل بین المللی چیست
حمل و نقل بین المللی از ضرورت‌ها و اساس مبادلات بازرگانی و کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی است، بنابراین نارسایی در حمل بین المللی ، رشد اقتصادی را متوقف ساخته و از کارآیی بخش‌های اقتصادی می‌کاهد و فعالیت‌های اقتصادی را در حد خود مصرفی محدود می‌نماید.

به همین دلیل است که متخصصان حمل و نقل اعتقاد دارند که بین کارآیی در بخش حمل و نقل و کارآیی عمومی اقتصاد و رشد اقتصادی رابطه‌ای مستقیم وجود دارد و حمل و نقل را واسطه میان فعالیت‌ ها‌ی کشاورزی، صنعتی، بازرگانی و خدماتی در سطح ملی و بین المللی می‌دانند.

بنابراین، حمل و نقل یکی از عناصر اصلی و کلید توسعه و تحول در کشورهای پیشرفته به شمار می رود. چنانچه ارتباط این کشورها با خارج قطع شود، علیرغم تکنولوژی پیشرفته، موقعیت جهانی خود را از دست داده و چرخ غول آسای اقتصاد شکوفای آنان از گردش باز می ماند.

 

سایر مطالب:

حمل بار به اروپا

حمل بار به ترکیه

ارسال بار به استانبول

حمل بار به عراق

حمل بار به گرجستان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 202 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس با ما