باربری تهران-44162435

ارسال بار به استانبول|حمل بار از تهران به استانبول|هزینه ارسال بار به استانبول

ارسال بار به استانبول|حمل بار از تهران به استانبول|هزینه ارسال بار به استانبول

ارسال بار به استانبول|حمل بار از تهران به استانبول|هزینه ارسال بار به استانبول

ارسال بار به استانبول|حمل بار به استانبول|هزینه ارسال بار از استانبول

ارسال انواع بارها و کالا های تجاری و شخصی با کمترین هزینه و کرایه با بیمه نامه معتبر و ضمانت نامه از ایران به استانبول

شرکت فریت بار ، متخصص در امور حمل و نقل و ترانزیت کالاهای بین المللی با نمایندگی در تمام نقاط ایران و بسیاری از نقاط جهان

آماده‌ی عقد قرارداد با کلیه شرکتهای تجاری و صنعتی جهت خدمات داخلی،خارجی و لجستیکی

تعرفه‌ی فریت بار به استانبول به چه چیزهایی بستگی دارد؟
تعرفه‌ی ارسال بار به ترکیه به مواردی که در زیر عنوان می کنیم بستگی دارد:
هزینه بسته‌بندی بار فریت
هزینه‌ی حمل تا قسمت باربری فرودگاه امام خمینی (ره)
هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به بار و بسته‌بندی
هزینه بارنامه‌ی هوایی
هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

ارسال بار به استانبول، جهت حمل بار به استانبول و تمامی شهرهای ترکیه داشتن کیملیک نامبر (کارت اقامت ترکیه ) برای تحویل گیرنده بار الزامی است : استانبول بزرگترین و زیباترین شهر ترکیه است . این شهر مهد فرهنگ و اقتصاد ترکیه نیز می باشد. موقعیت عالی این شهر موجب پیشرفت شگرف آن شده است.

این شهر تنها شهری است که در دو قاره جهان واقع شده است نصف این شهر در اروپا و نصف دیگر آن در آسیا واقع شده است. و در کنار تنگه ی بسفر و دریای مرمر واقع شده است از این حیث نیز یک شهر ساحلی زیبا نیز می باشد که همه ساله مسافران و توریست های زیادی به این شهر می آیند .

بسته بندی اروپایی

ارسال بار به استانبول

حمل بار و وسایل و لوازم از ایران به استانبول ترکیه
باربری و ارسال اثاثیه منزل به شهر استانبول

باربری و حمل انواع بار و کالا و اثاثیه منزل به استانبول ، صادرات به استانبول و یا واردات از استانبول به صورت حرفه ای توسط کارکنان ما همراه با دانش و مهارت و تجربه انجام می شود.

از جمله ویژگی های خدمات شرکت ما این است که وسایل و لوازم شما در همان مبدا به صورت تخصصی و دقیق بسته بندی می شوند ، از درب منزل یا درب شرکت بارگیری می شوند و در ماشین قرار داده می شوند و ترانزیت پلمپ می شود و در درب منزل یا درب شرکت شما در مقصد تحویل شما داده می شود.

ارسال بار به استانبول

مسافرت و فریت بار به استانبول

کشور ترکیه به دلیل هم مرز بودن با ایران به خصوص هم مرزی با قسمت ترک نشین کشور تردد زیادی بین این دو کشور وجود دارد و همچنین افراد زیادی از کشور در این کشور اقامت دارند به خصوص در شهر استانبول افراد مقیم استانبول اکثرا از مناطق شمال غربی کشور هستند و نسبت به این شهر اطلاعات کاملی دارند

ولی هر چند که تور زمینی برای این کشور و شهر استانبول وجود دارد ولی در رابطه با ارسال بار هوایی به این شهر خیلی از مسافران اطلاعات زیادی ندارند. در زیر به خدمات ارسال بار هوایی به استانبول توسط شرکت حمل بار هوایی و فریت بار باربری تهران راه اشاره ای می کنم.

 

باربری تهران

بسته بندی بار | ارسال بار به استانبول

مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به استانبول به آن ها آسیب وارد شود . شرکت فریت بار و حمل بار هوایی فریت بار با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی ، منزل و…

و استفاده از افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر استانبول را داشته اند ارائه نموده است. برای اطلاعات بیشتر در باره بسته بندی می توانید روی آن کلیک کنید.

سایر خدمات حمل و نقل باربری برای فریت بار به استانبول و ارسال بار از استانبول به ایران
بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…) در محل به صورت استاندارد

بارگیری جهت حمل بار هوایی

انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر : در این مورد برخی از مسافران لازم می دانند که خود شخصا به همراه کارشناس فریت بار برای انجام امور گمرکی حضور داشته باشد اما تعدادی از مشتریان نیز تمام امور را به عهده شرکت فریت بار قرار می دهند .

شرکت بین المللی باربری تهران با خواست مشتری عمل می کند و مهمترین مسئله رضایت مشتری است .

حمل بار هوایی به استانبول
پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله آن را در صورت نیاز پالت بندی می کنند. شرکت فریت بار و حمل بار هوایی پادمیرا این مسئولیت را نیز به عهده گرفته است .
در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به استانبول : شرکت حمل و نقل باربری تهران راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را برای فریت بار به استانبول را بر عهده دارد .
** توجه

قوانین ارسال بار به استانبول تابع قوانین فریت بار به ترکیه می باشد و تمام قوانین فرودگاه های ترکیه یکی می باشند .

شهر استانبول

فرودگاه بین المللی استانبول

فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول مهمترین و بزرگترین فرودگاه بین المللی ترکیه می باشد این فرودگاه در ۱۶ کیلومتری از مرکز شهر استانبول واقع شده است و در قسمت اوپایی این شهر قرار دارد.

فرودگاه آتاتورک یک فرودگاه همگانی است ولی بیشتر پروازها به این فرودگاه را پروازهای مسافربری تشکیل می دهد.این فرودگاه مهمترین پایگاه تردد گردشگران از این شهر می باشد.فرودگاه بین المللی آتاتورک مرکز اصلی هواپیمایی ترکیش ایرلاینز می باشد.

استانبول یکی از بزرگترین و مناسب ترین شهر های ترکیه برای زندگی می باشد که به دلیل شرایط خوب زندگی ، ایرانیان مهاجر این شهر را برای زندگی انتخاب می کنند.

ارسال بار از ایران و تهران به استانبول یکی از خدمات تخصصی شرکت باربری بین المللی فریت بار می باشد که توسط کادری آموزش دیده و کاربلد و وسایل نقلیه مجهز از تمام شهر های ایران به تمام نقاط استانبول حتی از درب منزل به درب منزل انجام می شود.

ما این خدمات را با حداکثر کیفیت همراه با حداقل قیمت انجام می دهیم تا بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنیم و رضایت تمامی مشتریان را جلب کنیم

امروزه تعداد مهاجرانی که قصد مهاجرت به استانبول را دارند زیاد شده است و افراد زیادی به خاطر زندگی یا حتی بیزینس قصد رفتن به استانبول را دارند و به همین علت هم شرکت های مختلفی در این زمینه تاسیس شده اند که چنین خدماتی ارائه می دهند.

اما نکته مهم این است که در این شرایط از بهترین و با تجربه ترین شرکت ها درخواست کنید تا اسباب کشی و مهاجرتی آسان داشته باشید.

باربری در تهران

حمل بار و وسایل و لوازم از ایران به استانبول ترکیه

یکی از خدمات شرکت ما ارسال وسایل و لوازم منزل و شرکت ها و ادارات به استانبول می باشد که زیر مجموعه خدمات اصلی ارسال بار به ترکیه است که هم به صورت گروپاژ زمینی و هم به صورت فریت بار هوایی انجام می شود.

همکاران و کارشناسان خبره ما در تمام روز ها حتی ایام تعطیل به صورت 24 ساعته هم آماده پاسخگویی و هم آماده ارائه خدمات می باشند تا خدمات به بهترین شکل برای شما انجام شود و بدون دغدغه تمام وسایل در مقصد به شما تحویل داده شوند.

تمام وسایل آشپزخانه ، سرویس چوب ، لوازم برقی ، صوتی و تصویری ، فرش و تابلو و … و سایر وسایل مجاز از مواردی هستند که می توانید با استفاده از روش های مختلف به مقصد ارسال کنید.

در این خدمات نکاتی مانند ممنوعیت ارسال مواد غذایی ، خوراکی ، مواد مخدر ، مواد آرایشی و بهداشتی و گل و گیاه و … ممنوعیت ارسال وسایل نو به دلیل اینکه این امر صادرات محاسبه می شوند وجود دارند که باید رعایت کنید ، همچنین برای تمام لوازم برقی باید هزینه گمرک و مالیات پرداخت شود.

حمل بار و وسایل و لوازم از ایران به استانبول ترکیه
باربری و ارسال اثاثیه منزل به شهر استانبول
باربری و حمل انواع بار و کالا و اثاثیه منزل به استانبول ، صادرات به استانبول و یا واردات از استانبول به صورت حرفه ای توسط کارکنان ما همراه با دانش و مهارت و تجربه انجام می شود.

از جمله ویژگی های خدمات شرکت ما این است که وسایل و لوازم شما در همان مبدا به صورت تخصصی و دقیق بسته بندی می شوند ، از درب منزل یا درب شرکت بارگیری می شوند و در ماشین قرار داده می شوند و ترانزیت پلمپ می شود و در درب منزل یا درب شرکت شما در مقصد تحویل شما داده می شود.

از جمله خدمات شرکت ما در این زمینه موارد زیر هستند :

بازدید از وسایل و ارائه مشاوره رایگان
بسته بندی تخصصی انواع وسایل
انجام تمام امور گمرکی
پشتیبانی سریع
داشتن نمایندگی های مختلف در ایران و ترکیه
ارسال بار از ایران به تمام شهر های ترکیه
ارسال بار از ترکیه به شهر های ایران
باربری و ارسال اثاثیه منزل به شهر استانبول
ارسال بار از استانبول به شهر های ایران
در این چند سال اخیر افراد و خانواده های زیادی برای زندگی و کار و تحصیل و … به شهر های مختلف ترکیه مخصوصا استانبول مهاجرت کرده اند که امروزه برخی از آنها با کاهش ارزش لیر با مشکلاتی مواجه شده اند که مجبور به بازگشت به ایران هستند.

در این شرایط بهتر است از خدمات ارسال بار از استانبول به ایران استفاده کنید که توسط شرکت ما انجام می شود فقط موردی که وجود دارد این است که باید یک سال از مدت صدور کارت اقامت شما گذشته باشد تا بعد از آن به کنسولگری ایران در استانبول مراجعه کنید و مجوز ترک خاک را بگیرید تا کارشناسان ما با این مجوز تمام امور گمرکی را برای شما انجام دهند.

اگر به این خدمات تخصصی و ویژه ما نیاز دارید ، با ما تماس بگیرید.

ارسال بار از استانبول به شهرهای ایران
بسته بندی برای اسباب کشی و انتقال وسایل به استانبول
بسته بندی وسایل از امور مهم در اسباب کشی است که اگر خودتان این امر را انجام دهید که هیچ اما اگر قرار بر انجام این امر توسط کارکنان ما باشد ، کارشناسان فریت بار برای برآورد هزینه ها و راهنمایی و ارائه توضیحات در محل حاضر می شوند.

زمان بازدید از فرستنده خواسته می شود که در روز بسته بندی یک کپی از گذرنامه و بلیط سفر یا عکس آنها به همراه آدرس خود با کد پستی و آدرس ایمیل و آدرس کامل و شماره تلفن گیرنده تهیه نماید و در روز بسته بندی به پرسنل شرکت تحویل نماید.

بعد از بسته بندی هم بارنامه ای با حضور صاحب بار به ثبت می رسد که به عنوان رسید کالا محسوب می شود و همچنین در کنار آن تمام وسایل شما به صورت رسمی و تضمینی بیمه می شوند تا در صورت ایجاد صدمه ، خسارات پرداخت شود.

بسته بندی برای اسباب کشی و انتقال وسایل به استانبول

حمل بار به ترکیه

هزینه و قیمت حمل بار از ایران و تهران به استانبول

هزینه و قیمت اینگونه خدمات دارای تعرفه قیمت مشخصی می باشد که می توانید با تماس با ما آگاه شوید اما برخی فاکتور ها هستند که تاثیر مستقیم روی این هزینه ها دارند که عبارتند از :

نوع بار
وزن و حجم بار
خدمات درخواستی مثل بسته بندی
فاصله مبدا تا مقصد
هزینه های گمرکی
و …
برای درخواست خدمات و یا آگاهی از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هزینه و قیمت حمل بار از ایران و تهران به استانبول
روش های باربری و حمل وسایل به استانبول فریت بار

 

سایر مطالب:

حمل بار به ترکیه

شرکت حمل و نقل بین المللی

حمل بار به اروپا

حمل بار به آنکارا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 273 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس با ما