باربری تهران-44162435

حمل بار به ترکیه|ارسال بار به ترکیه|هزینه حمل بار به ترکیه

حمل بار به ترکیه|ارسال بار به ترکیه|هزینه حمل بار به ترکیه

حمل بار به ترکیه|ارسال بار به ترکیه|هزینه حمل بار به ترکیه

حمل بار به ترکیه|ارسال بار به ترکیه|هزینه حمل بار به ترکیه|باربری تهران به ترکیه

حمل بار به ترکیه و باربری تهران به ترکیه کلیه خدمات حمل بار، کالا و اثاثیه منزل را برای شما انجام خواهیم داد. از ابتدای شروع حمل بار، با مشاوره در زمینه انتخاب روش ارسال بار، هزینه حمل بار، بسته بندی اصولی بارها و انجام کارهای گمرک با شما خواهیم بود تا زمانیکه بار شما در مقصد ترکیه تحویلتان داده شود.

حمل کالا به ترکیه

بسته بندی

بسته بندی اثاثیه منزل

 

حمل و نقل زمینی ، جاده ای ، هوایی و ترکیبی به ترکیه
استانبول   آنکارا   ازمیر    بورسا
آدانا   قازیان   تپ   قونیه   آنتالیا
قیصریه   مرسین   اسکی‌شهر   دیاربکر
دنیزلی  شانلی‌ اورفه   سامسون   ارزروم
وان   قبضه   طرسوس   ترابزون
عثمانیه   کوتاهیه   انتاکیه   اسکندرون
باندیرما   آلانیا   ریحانلی   آداپازاری

 

بسته بندی اروپایی

باربری تهران به شهرکرد و حمل اثاثیه به شهرکرد

 

باربری تهران ترکیه | ارسال بار به ترکیه

باربری تهران ترکیه به عنوان قدیمی ترین باربری ترکیه امکان ارائه کلیه خدمات حمل بار از تهران به ترکیه را برای شما عزیزان فراهم آورده است. در این باربری امکان ارسال بار به صورت زمینی و هوایی به ترکیه فراهم شده است که هر یک از این روش های باربری دارای قوانین و اصولی می باشد .

که برای آگاهی از آن ها بهتر است با مشاوران ما در زمینه ارسال بار به ترکیه مشورت نمایید.

باربری ترکیه با داشتن سابقه ای طولانی و تجربه فراوان در حوزه حمل بار و کالا، هم اکنون به یکی از بزرگترین شرکت های حمل بار و کالا تبدیل شده است و توانسته است با به روز رسانی خدمات باربری و همچنین تجهیزات و ماشین های خود، کیفیت ارائه خدمات خود را بیش از پیش افزایش دهد. همچنین شرکت ما امکان حمل بار از ترکیه به ایران را نیز برای شما عزیزان فراهم آورده است.

حمل و ارسال بار به تمام شهرهای ترکیه

در باربری تهران ترکیه امکان ارسال بار از ایران به تمام شهرهای ترکیه فراهم شده است. همچنین می توانید بارهای و اثاثیه خود را به کمک این باربری از شهرهای ترکیه به ایران ارسال نمایید.

باربری ترکیه با سال ها تجربه حمل بار بین المللی یکی از معتبرترین شرکت های حمل بار به ترکیه به شمار می رود. باربری ترکیه به ایران هم از خدمات مهم ما به شمار می رود.

برای استفاده از خدمات ما و دریافت مشاوره با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

حمل و ارسال بار از ترکیه به ایران

مشتریان عزیز و دوستانی که قصد ارسال بار و لوازم منزل خود، از شهرهای کشور ترکیه به ایران را دارند، باید حداقل یک سال از تاریخ صدور کارت اقامت (کیملیک) آن ها گذشته باشد.

برای این امر باید به کنسولگری ایران در استانبول یا آنکارا مراجعه و نامه ترک خاک را تهیه نمایید. شرکت ما با توجه به نامه و تاییدیه مورد نظر می تواند تمام خدمات گمرکی در ترکیه و ایران را بدون هیچ گونه مالیات و عوارض گمرکی انجام دهد.

یعنی وسایل شما به عنوان لوازم شخصی و مستعمل یا دست دو به ایران فرستاده می شود.

برای استفاده از خدمات ارسال بار به ترکیه با قیمت بسیار مناسب می توانید با ما در باربری تهران بار ترکیه تماس بگیرید. سابقه طولانی در زمینه ارسال انواع بارهای تجاری و شخصی به تمام شهرهای ترکیه موجب شده تا با تمام قوانین لازم برای ارسال بار به ترکیه آشنا و در این زمینه تجربه های بسیاری کسب نماییم.

همچنین پرسنل مجرب ما در ایران و در شهرهای ترکیه می توانند در تمام زمینه های باربری یاری رسان شما باشند.

اینویس (Invoice) چیست؟

یکی از مهمترین اسناد و مدارکی که باید برای حمل و نقل بین المللی یک محموله تهیه نمایید، سیاهه تجاری خرید (Invoice) و لیست عدل بندی (Packing List) است که در اصلاح به این مدارک اینویس و پکینگ لیست می گویند.

زمانی که تنوع بسته بندی و یا اینکه محتویات بسته ها مختلف باشند، ارائه لیست عدل بندی به گمرک ضروری است.

در غیر این صورت گمرک مکلف است کلیه بسته ها را باز نموده و بررسی نماید. اینویس سندی است که فروشنده یا صادر کننده در مقابل ارائه کالا یا خدمات در برای خریدار صادر می نماید.

این سند تعیین کننده مبلغی است که خریدار می بایست در ازای دریافت میزان مشخصی از کالا و یا خدمات به فروشنده پرداخت نماید. این سند صرفا فی مابین دو طرف می باشد، حال در مواردی این صورت حساب در وجه اشخاص نیز صادر می گردد.

سیاهه تجاری خرید (Invoice) و لیست عدل بندی (Packing List)

 

حمل بار از تهران به ترکیه
در این روزها مهم ترین خدمات در زمینه حمل بار بین المللی، حمل و ارسال بار از تهران و یا سایر شهرهای ایران به ترکیه می باشد. همسایگی ایران با ترکیه، افزایش رونق اقتصادی در این کشور، واردات و صادرات محصولات مختلف و به صرفه بودن سرمایه گذری در ترکیه موجب شده است افراد زیادی تمایل به ارسال بار خود به این کشور را داشته باشند.

باربری تهران به ترکیه یکی از موفق ترین و معتبرترین باربری های بین المللی در زمینه حمل بار به ترکیه و یا سایر کشورهای جهان می باشد. ما در این باربری تمام خدمات حمل بار به ترکیه مانند: بسته بندی، صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر، حمل و ارسال بار به ترکیه و تحویل در آدرس شما را بر عهده خواهیم گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

باربری ترکیه
حمل بار به خارج از کشور، نوعی خدمات باربری است که برای افرادی که می خواهند اقدام به ارسال بار به کشورهای خارجی کنند، صورت می گیرد. این خدمات در حالت کلی به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

• کارگو (cargo):خدمات بسته بندی و ارسال بار (شامل کالاها و اجناس) به خارج از کشور برای بازرگانان و تجار است.

• فریت بار (freight):خدمات بسته بندی و ارسال بار به خارج از کشور برای افرادی است که قصد ارسال وسایل و اثاثیه منزل خود به کشورهای دیگر را دارند.

کارشناسان واحد حمل و نقل بين المللی باربری تهران آماده ارائه بهترين و كامل ترين مشاوره ها در خصوص حمل بار و  اثاثیه منزل به ترکیه مي باشد .

 

ارسال بار به ازمير 

ارسال بار به آنکارا
انتقال بار به استانبول ترکیه
حمل بار به آلانيا ترکیه
حمل بار به وان ترکیه
حمل بار به بورسا ترکیه
حمل بار به آدانا ترکیه
حمل بار به آنتاليا ترکیه
حمل بار به قيصريه ترکیه
ارسال بار به بندر مرسین ترکیه

ارسال اثاث و لوازم منزل به ترکیه

خدمات ارسال بار به ترکیه که توسط باربری تهران ترکیه ارائه می شود ، نه تنها برای حمل و نقل محموله های تجاری و کالاهای صادراتی ، بلکه برای انتقال اثاثیه و لوازم منزل به ترکیه نیز در دسترس شما عزیزان می باشد.

ما در باربری تهران بار ترکیه دارای نیروهای آموزش دیده و مجرب برای امر بسته بندی هستیم که با استفاده از مجهزترین و با کیفیت ترین تجهیزات اقدام به بسته بندی بارها و اثاثیه منزل شما می نمایند.

اگر قصد ارسال لوازم منزل و اثاث کشی از تهران یا سایر شهر های کشور به ترکیه را دارید ، باربری تهران ترکیه در خدمت شماست.

ارسال بار به ترکیه با پست
ارسال بار به ترکیه از مشهد
ارسال بار به ترکیه با اتوبوس
حمل اثاثیه منزل به ترکیه
باربری بین المللی به ترکیه
قیمت ارسال بار به ترکیه

 

کارشناسان ما با تجربه بسیار بالا در خصوص ارسال اثاثیه منزل به صورت درون شهری در تهران ، بین شهری در ایران و ارسال لوازم منزل از تمامی نقاط ایران به ترکیه در خدمت شماست.

 

انتقال بار و کالا جهت استانبول آسیایی و اروپایی ترکیه

یکی از مهمترین شهر های ترکیه استانبول است که مقصد اول گردشگری و همچنین مهاجرت هموطنان گرامی است . استانبول از ۲ بخش آسیایی و اروپایی تشکیل شده است که فریت بار هر دو این نقاط را تحت پوشش قرار می دهد . مناطق مختلف استانبول مانند بشیکتاش ، فاتیح ، آرناووت کوی ، آوچیلار ، باغجیلار ، باهچه لیولر ، باکروکی ، باشاک شهیر ، بایرام پاشا ، بیلیک دوزو می باشند .

 

 

باربری تهران ترکیه برای انتقال استانبول بصورت جاده ای و هوایی خدمات حمل و نقل و ارسال کالا های تجاری و صنعتی را ارائه می نماید و بدون محدودیت می توانید بهترین خدمات را از ما بخواهید .

 

 

بسته بندی اثاثیه یک فرایند تخصصی و حرفه ای است که کارشناسان ما با بررسی کامل محموله ، بهترین و تخصصی ترین خدمات برای بسته بندی محموله شما انجام می گیرد.

 

 

بسته بندی با محافظ ضربه گیر ، جعبه های چوبی و همچنین جعبه های مقوایی انجام می گیرد تا حمل و نقل ایمن انجام شود و با کمترین احتمال بروز خسارت انجام شود.

 

سایر مطالب:

ارسال بار به استانبول

حمل بار به اروپا

شرکت حمل و نقل بین المللی

ارسال بار به ازمیر

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 371 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس با ما