باربری تهران-44162435

حمل بار به آنکارا|ارسال بار به آنکارا|فریت بار به آنکارا|حمل لوازم منزل به آنکارا

حمل بار به آنکارا|ارسال بار به آنکارا|فریت بار به آنکارا|حمل لوازم منزل به آنکارا

حمل بار به آنکارا|ارسال بار به آنکارا|فریت بار به آنکارا|حمل لوازم منزل به آنکارا

حمل بار به آنکارا، ارسال انواع بار، کالا و لوازم منزل به آنکارا

شهر آنکارا یکی از مهم ترین شهرهای ترکیه و پایتخت کشور ترکیه می باشد و به همین دلیل به عنوان مقصد بسیار از ایرانیان شناخته شده است. 

برای ارسال بار به آنکارا و اطلاع از قیمت حمل بار به شهر آنکارا می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا از مشاوره همکاران ما در این زمینه بهره مند شوید.

  حمل بار زمینی به آنکارا
کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان برای باربری آنکارا به مشتریان خود می باشند تا بهترین و کاملترین خدمات را با مشاوره دقیق میسر سازند.

روش های ارسال بار به آنکارا
ارسال بار به آنکارا به دو روش زمینی و هوایی برای شما عزیزان انجام خواهد داد و بر اساس نیاز شما، بودجه و نوع محموله باید یکی از این دو روش را انتخاب نمود. مرز بازرگانی یکی از بهترین نقاط برای ورود به خاک ترکیه از طریق مسیرهای زمینی است. خدمات ما برای باربری به آنکارا و باربری بین المللی بسیار جامع و کامل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

حمل بار به ترکیه و شهر آنکارا بصورت همه روزه انجام می شود. همه روش های باربری در کمترین زمان ممکن برای انتقال بار شما به ترکیه آماده و در اختیارتان خواهد بود.

حمل هوایی بار به آنکارا روشی سریع اما گران قیمت می باشد اما به دلیل همسایه بودن ترکیه با کشورمان روش حمل زمینی می تواند روش بهتری برای ارسال بار باشد مگر در مواقعی که اقدام به حمل بارهایی خاص می نمایید و یا می خواهید بارها سریعا به مقصد برسند.

ما در روش زمینی انواع ماشین های باربری به آنکارا را در اختیارتان قرار می دهیم و اگر می خواهید بارهایتان را به صورت هوایی به آنکارا حمل کنید ما در سریع ترین زمان این کار را انجام می دهیم.

ترانزیت به گرجستان
ارسال بار به آنکارا به صورت زمینی

بیشتر مشتریان گرامی دوست دارند که خدمات حمل بار به آنکارا را به صورت زمینی انجام می دهند.

دلیل آن هم این است که قیمت باربری به آنکارا به صورت زمینی هزینه خیلی کمتری را دربر می گیرد.

شرکت بین المللی آنکارا بهترین و مجهزترین ماشین ها مثل کامیونت های مسقف و تریلی های ترانزیت را برای ارسال بار به آنکارا در اختیارتان قرار می دهد.

ما ارزانترین قیمت را برای باربری به آنکارا برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته ایم و خدمات ارسال بار به آنکارا را در تمام روزهای هفته به صورت زمینی انجام می دهیم.

بسته بندی بار برای ارسال به آنکارا

بسته بندی اروپایی
ارسال لوازم منزل به ترکیه یکی از مهم ترین خدمات باربری بین المللی تهران است. مسافران بیشتر نگران این هستند که در طی مسیر ارسال بار به آنکارا به آن ها آسیب وارد شود.

باربری ترکیه و آنکارا با ارائه ی خدمات اصولی درباره بسته بندی و همچنین استفاده از بهترین نوع کارتن های فریت بار برای بسته بندی لوازم شخصی، منزل و… همچنین استفاده از تجربه و خدمات افراد متخصص در زمینه بسته بندی تا کنون بهترین حمل بار را برای شهروندان ایرانی که قصد مسافرت بلند مدت به شهر آنکارا را داشته اند ارائه نموده است.

بسته بندی تخصصی وسایل ریز
بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی، کتابخانه، البسه و…) در محل به صورت استاندارد. برای ارسال بار به ترکیه با ما تماس بگیرید. در باربری تهران کالا بر امکان ارسال بار هوایی به ترکیه نیز میسر شده است.

 

بسته بندی درست و استاندارد یکی از عواملی است که می تواند مانع از بروز خسارت در ارسال بار به آنکارا بشود.

 

با توجه به نوع کالا و باری که شما برای ارسال دارید بسته بندی صورت می گیرد. شرکت ما دارای بهترین امکانات در بسته بندی برای باربری به آنکارا می باشد.

بسته بندی

در ارسال بار به آنکارا بسته بندی بار باید بسیار محکم انجام شود و این کار به این دلیل صورت می گیرد که در بین راه بسته ها جابه نشوند و خسارت به وجود نیاید.

 

در شرکت ما برای حمل بار به آنکارا بسته بندی کالا با استفاده از نایلون های مخصوص و برخی جعبه های چوبی صورت می گیرد.

بسته بندی وسایل منزل

بسته بندی ارسال بار به آنکارا را به شرکت متخصص ما بسپارید و دیگر هیچ نگرانی نداشته باشید.
ارسال بار و کالا از تهران بصورت تخصصی و با بهترین بیمه نامه انجام می شود اما این بدان معنی نیست که خدمات ما در نقاط دیگر کشور در دسترس شما نباشد.

هزینه حمل بار به آنکارا

هزینه حمل بار به آنکارا چگونه محاسبه می شود؟
یکی از مهمترین سوال ها برای ارسال بار به آنکارا این است که هزینه حمل اثاثیه منزل به آنکارا حدودا چقدر است؟
هزینه ارسال اثاثیه به آنکارا به فاکتورهای بسیار متفاوتی از جمله:

وزن بار
ابعاد بار
شهر محل ارسال بار
و …
بستگی دارد.
برای اعلام دقیق هزینه ارسال بار به آنکارا، کارشناسان شرکت ما می توانند به صورت رایگان از بارهای شما بازدید و بررسی کارشناسی اثاثیه را انجام می دهد و پس از برآورد مقدار بار، هزینه را به شما اعلام می کنند.

اما اگر برای کارشناسان امکان دسترسی به محل اثاثیه منزل هم وجود نداشته باشد نیز، جای نگرانی نیست.
اگر در شهرستان هستید و قصد ارسال اثاثیه به آنکارا را دارید، می توانید با ارسال تصاویر مختلفی از اثاثیه و اعلام وزن حدودی وسایل به کارشناسان تلفنی ما، یک برآوردی کلی از هزینه حمل لوازم خود انجام دهید.

خدمات حمل بار به آنکارا
مشاوره تخصصی حمل بار به آنکارا بصورت رایگان
ارائه بیمه نامه برای باربری آنکارا
خدمات بسته بندی حرفه ای
تهیه لیست دقیق اقلام بار جهت ارائه به گمرک کشور ترکیه
ترجمه لیست اقلام بار جهت ارائه به گمرک
ارسال بار به آنکارا توسط مدرنترین و مجهزترین وسایل نقلیه
برخورداری از تیم پشتیبانی قوی و متعهدانه
تسلط و آگاهی به تمامی قوانین گمرک کشور ترکیه

آیا امکان ارسال بار از آنکارا به ایران وجود دارد؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله امکان ارسال بار وجود دارد و پرسنل ما در شهرهای ترکیه این امر را برای شما میسر خواهند نمود. تنها باید به این نکته توجه نمایید که در باربری تهران کالا بر امکان ارسال خرده بار وجود ندارد و ما بارها را به صورت دربست ارسال خواهیم نمود.

از دیگر خدمات باربری تهران کالا بر در زمینه حمل بار به ترکیه می توان به موارد زیر اشاره داشت:

حمل بار به استانبول

حمل بار به آنتالیا

ارسال بار از تبریز به ترکیه
مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به آنکارا

برای ارسال بار به آنکارا مدارک های مورد نیاز می باشد که باید آن ها را داشته باشید وگرنه به مشکل می خورید و این مدارک ها شامل موارد زیر می باشند :

 

کیملیک
پکینگ لیست
اصل پاسپورت و اصل کارت مالی و شناسنامه

این مدارک های مورد نیاز ارسال بار به آنکارا می باشند و نداشتن آن ها مشکلاتی را نیز به وجود می آورد پس بهتر است این مدارک ها را داشته باشید.

 

برای اطلاعات دقیق از مدارک های مورد نیاز برای حمل بار به آنکارا با کارشناسان بین المللی ما تماس بگیرید و اطلاعات دقیق تر را بدست بیاورید.

ارائه خدمات بسته بندی، حمل و ارسال بار، کالا و اثاثیه منزل از تمام نقاط ایران به آنکارا توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ما انجام می گیرد.

ارسال بار به آنکارا از تهران
ارسال بار به آنکارا از شیراز
ارسال بار به آنکارا از قزوین
ارسال بار به آنکارا از قم
ارسال بار به آنکارا از تبریز
ارسال بار به آنکارا از اصفهان
ارسال بار به آنکارا از مشهد
ارسال بار به آنکارا از کرمان

ارسال بار به آنکارا از تمام شهرهای ایران 

ارسال بار به روش خرده بار به آنکارا
حمل و نقل بار به آنکارا به صورت کل به 2 روش انجام می پذیرد

ارسال بار دربستی
ارسال به صورت خرده بار
زمانی که بار شما بقدری زیاد نیست که بخواهید یک تریلی یا خاور کامل را جهت فریت بار به آنکارا انتخاب کنید روش ارسال خرده بار بهترین روش است.

اما دقیقا این روش به چه صورت است ؟

بار شما در کنار بار افراد دیگری که مثل شما قصد ارسال بارهای کوچک خود را به آنکارا دارند در یک تریلی ترانزیت قرار می گیرند و با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه به کشور ترکیه ارسال می شود.

اما این روش فقط مناسب ارسال بارهای جزئی و خرد و بارهایی که از حساسیت کمی برخوردار هستند مناسب است ؛ مثلا ارسال یک دست مبل یا کالاهای نمایشگاهی یا ..

کالاهایی که از اهمیت بالاتری برخوردارند مثل ارسال بار به آنکارا جواهرات و طلا و عتیقه و … بهتر است که به شیوه هوایی حمل شوند.

ارسال لوازم خانه برای انکارا
یکی از ویژگی ها و خدمات تخصصی ما ، ارسال انواع لوازم خانه و اثاثیه به آنکارا یا سایر شهر های ترکیه است. حمل و نقل تخصصی محموله های لوازم منزل با بسته بندی حرفه ای و همراه با استفاده از تیم کارگری متخصص انجام می شود.

برای ارسال اثاثیه به آنکارا ، باید کیملیک کارت شما صادر شده باشد و علاوه بر این نیاز به بسته بندی لیست کامل و حرفه ای دارید که توسط کارشناسان ما بصورت تخصصی برای شما تهیه می شود. بسته بندی لیست در واقع لیست اثاثیه شما و نحوه بسته بندی آنها می باشد که باید به 2 زبان ترکی و فارسی تحویل مسئول بارگیری و راننده شود تا در گمرک ایران و ترکیه ارائه شود .

برای ارسال اثاثیه به آنکارا ، شرکت حمل و نقل بین المللی آنکارا خدمات ترخیص و پلمپ گمرکی را نیز با کمترین هزینه برای شما عزیزان فراهم می نماید. خدمات اثاث کشی از ایران به آنکارا همانند خدمات اثاث کشی درون شهری به شما عزیزان با کمترین هزینه و مشکلات ارائه می شود.

فریت بار به ترکیه | بهترین قیمت

فریت بار مسافری به شهرهایی ازجمله: استانبول، آنکارا، ازمیر، آدانا، آنتالیا، دنیزلی، اسپارتا و دیگر شهرهای ترکیه ، از جمله خدمات شرکت آریان آسمان می باشد.

تعهد ما ارسال بار منزل شما با بهترین قیمت و با بهترین امکانات می باشد. کلیه ی امور از کارشناسی بار در منزل شما ، تا بسته بندی تخصصی و سرویس حمل تا فرودگاه به عهده ی این شرکت می باشد.

پرسنل متبحر و متعهد این شرکت ، بار فریت شما را با بهترین شرایط بسته بندی، و با بهترین ایرلاینهای دنیا بارنامه نموده و ارسال می کنند.

ارسال بار مسافری به آنکارا – ارسال و صادرات لوازم و وسایل منزل به آنکارا – ارسال و صادرات مبلمان و تخت و پیانو به آنکارا – ارسال و صادرات فرش و تابلو فرش به آنکارا – ارسال و صادرات صنایع دستی به آنکارا – ارسال و صادرات زعفران به آنکارا – ارسال و صادرات لوازم و تجهیزات رستورانی از قبیل کباب پز و کباب زن و خمیر زن و دیگ و اجاق گاز به آنکارا – ارسال و صادرات بارهای تجاری و غیر تجاری به آنکارا – ارسال بارهای نمایشگاهی به آنکارا – ارسال انواع ظروف چینی و فلزی به آنکارا – قیمت مناسب جهت فریت بار – هزینه پایین ارسال بار به آنکارا و…

سایر مطالب:

حمل بار به ترکیه

حمل بار به استانبول

شرکت حمل و نقل بین المللی

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 142 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس با ما