باربری تهران-44162435

ارسال بار به روسیه-حمل بار به روسیه-هزینه ارسال بار به روسیه

ارسال بار به روسیه-حمل بار به روسیه-هزینه ارسال بار به روسیه

ارسال بار به روسیه-حمل بار به روسیه-هزینه ارسال بار به روسیه

باربری زمینی, باربری هوایی،باربری دریایی،باربری ریلی

شرکت حمل و نقل بین المللی
باربری به روسیه – شرکت حمل بار به روسیه، هزینه حمل بار به روسیه -ماشین یخچالی به روسیه

باربری به روسیه

روسیه پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. و پایتخت آن شهر مسکو است. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی، و با کشورهای پیرامون دریای برینگ، دریای ژاپن، دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد.

روسیه با ۱۷٬۰۹۸٬۲۴۲ کیلومتر مربع وسعت، عنوان پهناورترین کشور جهان را به خود اختصاص داده به گونه ای که اختلاف زمانی غربی‌ترین منطقه تا شرقی‌ترین نقطه روسیه در حدود ۹ ساعت است.

روسیه با حدود ۱۴۵٬۹۲۶٬۰۰۰ نفر جمعیت، نهمین کشور پرجمعیت دنیاست. 

واحد پول روسیه روبل است.

حمل و نقل
حمل و نقل جاده ای
حمل ونقل دریایی
حمل و نقل ریلی
حمل و نقل هوایی
حمل و نقل جاده ای

 

حمل و نقل کالا بین ایران و روسیه|حمل بار زمینی به روسیه|حمل بار با ترانزیت به روسیه

باربری تهران

ارائه خدمات حمل انواع بار ،کالا و اثاثیه منزل بار با تریلی ترانزیت و حمل بار یخچالی و منجمد با تریلی یخچالی به روسیه

 ترانزیت بغل بازشو

ارسال و حمل اثاثیه منزل و انواع بار و کالا به صورت خرده باری و گروپاژی به روسیه و مسکو

حمل انواع کالای یخچالی و فاسد شدنی با تریلی یخچالی از تمام نقاط ایران به روسیه

حمل بار یخچالی

مهمترین مسیر حمل و نقل زمینی کالا بین ایران و روسیه با تریلی ترانزیت از طریق کشور آذربایجان است. جهت حمل بار به روسیه با کامیون ها و تریلی های ترانزیت حامل بار و کالا در ایران از پایانه های مرزی آستارا خان یا بیله سوار در استان آذربایجان شرقی گذشته و پس از طی مسیری بالغ بر 570 کیلومتر در کشور آذربایجان از نقطه مرزی سامور وارد جمهوری داغستان در فدراسیون روسیه می شوند.

فاصله بین مسکو تا تهران : 2984 کیلومتر – زمان : 1 روز و 14 ساعت و 57 دقیقه

 

مسیر دیگر حمل و نقل زمینی کالا بین ایران و روسیه از مرزهای شمال شرقی ایران در منطقه سرخس و باجگیران می باشد. در این مسیر کامیونهای حمل کالا پس از عبور از گمرکات مرزی کشورمان وارد کشور ترکمنستان می شوند. سپس با عبور از گمرکات خوجیلی و شاوات در شمال غرب ترکمنستان یا آلات در استان بخارا وارد کشور ازبکستان شده، پس از عبور از گمرکات یالام و کاراکال و طی مسیر در کشور قزاقستان در نهایت با توجه به این نکته که مسیر نهایی شان چه مکانی در فدراسیون روسیه باشد جهت حرکت خود را به سمت مرزهای قزاقستان با روسیه تعیین می کنند.

در ترانزیت کالا بین ایران و روسیه با استفاده از این مسیر از آن جهت که از سه کشور ترکمنستان، ازبکستان و قزاقستان عبور می شود و همچنین مسافت طی شده طولانی تر از مسیر اول (بالغ بر 3 هزارکیلومتر) است، کم تردد می باشد ولی برای کالاهایی که بازار هدف آنها جمهوری های شرقی روسیه تعریف شده است مقرون به صرفه می باشد.

کشور روسیه از نظر وسعت در میان سایر کشورهای جهان رتبه نخست را داراست و از این رو فاصله بین نقاط مختلف در این کشور اغلب بسیار زیاد است. طول راههای روسیه بالغ بر 760 هزار کیلومتر است و این کشور از این نظر مکان هفتم را در جهان به خود اختصاص داده است. در بخش حمل و نقل کالا در روسیه تقریبا پنجاه درصد جابجایی بار توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد. 

 

معرفی برخی آزادراه های بین المللی در قلمروی فدراسیون روسیه:

1- آزادراه بین المللی اروپایی: این آزادراه در منطقه اروپایی فدراسیون روسیه واقع است و به منزله پیوند دهنده روسیه با کشورهای اروپایی است.

 

2- آزادراه بین المللی آسیایی : این آزاد راه بیشتر در قسمت آسیایی کشور روسیه واقع شده است و قسمت اروپایی روسیه را با قسمت آسیایی آن متصل می کند.

 

3- بزرگراه ۷۰ آسیا:

بصورت علامت اختصاری AH-70 نشان داده می‌شود، بزرگراهی است به طول ۴۶۵۵ کیلومتر که از دونتسک در روسیه (مرز اکراین) آغاز شده و در بندرعباس ایران پایان می‌یابد. این بزرگراه نقش مهمی در ارتباطات جاده ای میان ایران و روسیه دارد مسیر آن از جاده‌های زیر است:

اکراین: بزرگراه M04: کراسنودوم

روسیه: جاده A260: دونتسک – ولگوگراد، جاده P22: ولگوگراد – آستراخان، آسترخان – ولودارسکی

قزاقستان: بزرگراه A27: کوتیافکا – آتیرائو – دوسور، بزرگراه A33: دوسور – بینو – ژتیبی – آکتائو، بزرگراه A34: ژتیسو -ژانائوزن

ترکمنستان: گارابوگاز – ترکمن‌باشی – سردار، سردار – گاریگالا – اینچه‌برون

ایران: جاده ۷۳- اینچه‌برون – گرگان، جاده ۲۲- گرگان – ساری، جاده ۸۱- ساری – دامغان – رباط پشت بادام، جاده ۶۸- رباط پشت بادام – یزد، جاده ۷۱-یزد – انار – بندرعباس.

 

4- بزرگراه ۸ آسیا:

که بصورت علامت اختصاری AH-8 نشان داده می‌شود، بزرگراهی است به طول ۴۹۰۷ کیلومتر که از تورپینوفکا در روسیه آغاز شده و در بندر امام خمینی ایران پایان می‌یابد. مسیر آن از جاده های زیر است:

روسیه: بزرگراه M10 : تورپینوفکا – ویبورگ – سن پترزبورگ – تور – مسکو، بزرگراه M4 : مسکو – کاشیرا، جاده P22 : کاشیرا – تامبوف – بوریسبلسک – ولگوگراد – آستراخان، جاده P215 : آستراخان – خاسافیورت – ماخاچ‌قلعه، جاده P217 : ماخاچ‌قلعه – کازمالیارسکی – سامور

آذربایجان: بزرگراه M1 : سامور – سومقاییت – باکو، بزرگراه M3 : باکو – الت – بیله‌سوار – آستارا

ایران: آستارا، رشت، قزوین، تهران، ساوه، بروجرد، خرم آباد، اندیمشک، اهواز، بندر امام خمینی

 

 

ارسال بار هوایی به روسیه

 

حمل بار هوایی

ارسال بار هوایی محبوب ترین و سریع ترین روش باربری و حمل بار به روسیه می باشد.

حمل بار به روسیه بصورت هوایی شامل خدمات کارگو و فریت بار می باشد.

هزینه ارسال بار به روسیه بر اساس حجم و وزن بارتان محاسبه می شود.

انجام تمام مراحل باربری به روسیه را می توانید به کارشناسان ما بسپارید.

در مواردی که زمان زیادی برای ارسال بار به روسیه ندارید بهترین روش حمل بار هوایی می باشد.

حمل و نقل هوایی 

از آنجایی که صنعت هوانوردی در کشور روسیه دارای اهمیت به سزائی است در حدود ۲۷۰ فرودگاه در سراسر روسیه وجود دارند که در حوزه‌های مسافری، ترابری یا نظامی فعالیت می‌کنند. از این تعداد در حدود ۸ فرودگاه به نام‌های فرودگاه میاچکوف (Myachkovo Airport)، فرودگاه بیکوف (Bykovo Airport)، فرودگاه بین‌المللی دوموده‌دوو (Domodedovo International Airport)، فرودگاه خودینکا (Khodynka Aerodrome)، فرودگاه بین‌المللی اوستافیف (Ostafyevo International Airport)، فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو (Sheremetyevo International Airport)، فرودگاه بین‌المللی ونوکووا (Vnukovo International Airport)، فرودگاه رامنسکویه (Zhukovsky International Airport)، در شهر مسکو مستقر هستند.

 

حمل بار دریایی به روسیه|ارسال بار با کشتی به روسیه|باربری دریایی به روسیه

حمل بار دریایی

ارسال بار از تمام بنادر ایران با کشتی به تمام بندرهای روسیه

بنادر مهم روسیه

بندر آستراخان- بندر آلیا-بندر ماخاچ قلعه-بندر وستوچنی (خلیج ناخودکا) -بندر نوواراسیسک- بندر نووروسیسک (کراسنودار، روسیه)- بندر سوچی- بندر اوست لوگا- بندر تواپسه-بندر پریمورسک (منطقه ویبورگسکی) بندر تامان
در ساحل دریای سیاه همچنین دیگر بندرهای آناپا ، گلینجیک، کِرچ،سواستوپل، یوباتوریا، فئودوسیا و یالتا قرار دارند

باربری حمل و نقل دریایی و کشتیرانی

 

باربری ریلی به روسیه- تریلی یخچالی به روسیه- شرکت حمل بار به روسیه- حمل ریلی به مسکو- حمل بار با قطار به روسیه- حمل و نقل ریلی روسیه

باربری ریلی به روسیه

در حال حاضر راه‌آهن ایران جهت باربری ریلی و ترانزیت ریلی کالا بین ایران و روسیه از 2 نقطه به کشورهای همسایه شمالی متصل است:

1خط آهن سرخس – تجن که در سال 1375 به عنوان نخستین اقدام ایران برای دسترسی کشورهای آسیای مرکزی با حاشیه خلیج فارس و سایر مناطق جهان بود. ساخت راه آهن بافق به مشهد در سال 1384 هم عملا آسیای مرکزی را به خلیج فارس نزدیکتر کرد.

2 خط آهن گرگان – اینچه برون (بخشی از مسیر ریلی ایران – ترکمنستان – قزاقستان – روسیه ) توان حمل و نقل، انتقال بار و ترانزیت کالا به حوزه کشور‎های شمالی و اوراسیا را داراست.

شرکت حمل ریلی و حمل با قطار ، ارائه دهنده خدمات متنوع حمل با قطار در تمامی خطوط ریلی ایران، آسیای میانه (ازبکستان، تاجیکستان، قزاقستان، قرقیزستان)، کشورهای حوزه قفقاز (آذربایجان، ارمنستان، گرجستان)، افغانستان، پاکستان، ترکیه، سوریه، روسیه، چین و همچنین کشورهای اروپای شرقی و غربی میباشد.

حمل با قطار از مرز سرخس، آستارا، اینچه برون، لطف آباد و میرجاوه به کشورهای آذربایجان، گرجستان، روسیه، مغولستان، ترکمنستان، قزاقستان، کشورهای اروپای شرقی، روسیه، پاکستان و ترکیه. خدمات حمل ریلی بوسیله واگن های لبه بلند، لبه کوتاه و مسقف.

 

 

مسکو پرجمعیت ترین شهر روسیه با بیش از 11.5 میلیون نفر جمعیت است
سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه با بیش از 4.88 میلیون نفر جمعیت است.
نووسیبیرسک بیش از دویست و چهارده شرکت صنعتی متوسط ​​و بزرگ است
Novosibirsk پرجمعیت ترین شهر روسیه با بیش از 1.47 میلیون نفر جمعیت است.
یکاترینبورگ مهمترین مراکز اقتصادی روسیه است
یکی دیگر از بزرگترین و مهم ترین شهرهای روسیه شهر یکاترینبورگ که به دلیل وسعت بخش های گردشگری و حمل و نقل، فرهنگ و اقتصاد، سومین شهر پایتخت روسیه محسوب می شود.
نیژنی نوگورود مرکز استان نیژنی نوگورود و ناحیه فدرال ولگا است. این شهر قبلاً بعد از گورکی ماکسیم به عنوان گورکی (1990-1932) خوانده می شد
سامارا یک مرکز مهم فرهنگی، صنعتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در روسیه است
سامارا در سمت جنوب شرقی روسیه درست در کنار رودخانه های سامارا و ولگا قرار دارد. این شهر در حال حاضر یک مرکز مهم فرهنگی، صنعتی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در روسیه است
امسک یک مرکز آموزشی برجسته است
این منطقه به عنوان منطقه ایستگاه قطار River Irtysh و Trans-Siberian است. این شهر، هفتمین شهر بزرگ روسیه با جمعیتی بیش از 1،154،116 نفر است
کازان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و علمی است
کازان بزرگترین و پایتخت شهر تاتارستان با بیش از 1،243،500 نفر جمعیت است
چلیابینسک دارای دانشگاه های بی شماری است
این شهر، مرکز اصلی صنعتی روسیه از جمله کارخانه لوله نورد چلیابینسک و کارخانه تراکتورسازی چلیابینسک است
روستوف نت دونو در قرن نوزدهم به یک مرکز ارتباطی و تجاری مهم تبدیل شد
روستوف نا دونو در ضلع جنوب شرقی دشت اروپای شرقی واقع شده است
مساحت شهر اوفا حدود ۷۱۰ کیلومتر مربع است و جمعیت آن حدود 1030812 نفر برآورد شده‌است. این شهر یکی از این شهر یکی از مراکز صنعتی منطقه اورال در مرکز روسیه است.
ولگوگراد یا استالینگراد یک شهر صنعتی روسیه بوده و مرکز اداری منطقه ولگوگراد محسوب می‌شود. این شهر در ساحل غربی رودخانه ولگا قرار دارد.
نام واحد فدرال جمعیت (نفر)
14 پرم 
15 کراسنویارسک 
16 وورونژ 
17 ساراتوف 
18 کراسنودار 
19 تولیاتی 
20 بارنائول 
21 ایژوسک 
22 یاروسلاول 
23 اولیانوفسک 
24 ریازان 
25 خبروفسک 
26 ایرکوتسک 
27 ولادی ‌وستوک 
28 تیومن 
29 نووکوزنتسک 
30 اورنبورگ 
31 کمروف 
32 نابرژنیه چلنی 
33 پنزا 
34 آستراخان 
35 لیپتسک 
36 تومسک 
37 تولا 
38 کیروف 
39 مخاچ‌قلعه 
40 چاباق‌سر 
41 کالینینگراد 
42 بریانسک 
43 ماگنیتوگورسک 
44 ایوانوفو 
45 کورسک 
46 تور 
47 نیژنیی تاگیل
48 استاوروپول 
49 آرخانگلسک 
50 ولادیمیر 
51 بلگورود 
52 سوچی 
53 اولان‌اوده 
54 کورگان 
55 اسمالنسک 
56 اوریول 
57 ولادی قفقاز اوستیای شمالی
58 مورمانسک 
59 چرپووتس 
60 چیتا 
61 ولژسکیی 

 

سایر مطالب:

حمل بار به اروپا

ارسال بار به ارمنستان

ارسال بار به گرجستان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 99 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس با ما