باربری تهران-44162435

حمل بار به ارمنستان-ارسال بار به ارمنستان-هزینه حمل بار به ارمنستان

حمل بار به ارمنستان-ارسال بار به ارمنستان-هزینه حمل بار به ارمنستان

حمل بار به ارمنستان-ارسال بار به ارمنستان-هزینه حمل بار به ارمنستان

حمل بار به ارمنستان-ارسال بار به ارمنستان-هزینه حمل بار به ارمنستان

حمل بار به ارمنستان و ارسال انواع بار و کالا و اثاثیه منزل و خرده باری،صادرات و واردات و ترانزیت بار از ایران به ارمنستان با بیمه و بارنامه با کمترین کرایه و هزینه به صورت زمینی و هوایی انجام می دهیم.

ترانزیت به ارمنستان

 

 

حمل بار زمینی به ارمنستان را با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می دهیم و تمام مراحل قانونی و تشریفات گمرکی که برای حمل بار به ارمنستان لازم است را با دقت انجام می شود.

 

ارمنستان  با نام رسمی جمهوری ارمنستان کشوری محصور در خشکی در قفقاز جنوبی، غرب آسیا است که در سرزمین کوهستانی ارمنستان واقع است. این کشور، از شمال با گرجستان، از شرق با جمهوری آذربایجان و قره باغ، از جنوب با ایران و جمهوری خودمختار نخجوان و از غرب با ترکیه مرز مشترک دارد. پایتخت این کشور، ایروان و زبان رسمی آن ارمنی است.

ارمنستان ۲۹٬۸۰۰ کیلومترمربع مساحت و حدود ۳٬۰۱۸٬۸۵۴ میلیون نفر جمعیت دارد و تا پیش از انحلال اتحاد جماهیر شوروی، از مراکز مهم صنعتی شوروی سابق محسوب می‌شد.

واحد پول ارمنستان درام است که در بازارهای جهانی با نام اختصاری AMD شناخته می ‌شود. در حال حاضر کوچکترین واحد پول ارمنستان سکه های 10 درامی است؛ واژه درام در ابتدا از واژه عربی درهم گرفته شده که درهم نیز از کلمه دراخما در زبان یونانی مشتق شده است.

 

ارسال بار به ارمنستان

ارسال بار زمینی به ارمنستان | ارسال خرده بار به ارمنستان
از آنجایی که ارمنستان دارای مرز خاکی با ایران است ، می توانید از روش ارسال بار زمینی به ارمنستان نیز استفاده کنید . در این مورد محموله و بار شما بعد از بسته بندی و انجام مراحل قانونی از طریق کامیون های باری به این کشور ارسال خواهد شد .

شرکت فریت بار یکی از شرکت های معتبر و متخصص در زمینه ارسال بار زمینی به تمام کشورهای دنیاست و حمل و نقل و فریت لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق زمینی توسط کامیون چادری به صورت خرده بار (گروپاژ) و دربست به ارمنستان و کشورهای اروپایی ، خاور دور و آسیای میانه را انجام می دهد .

این شرکت در کنار خدمات بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری ، کارهای مربوط به تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم مثل گواهی مبداء ، گواهی بهداشت، مجوز استاندارد و غیره را نیز دریافت می کند تا ارسال بار زمینی به ارمنستان به بهترین شکل ممکن انجام شود .

بسته بندی و حمل کالا

حمل بار با تریلی ترانزیت به ارمنستان

حمل بار به صورت زمینی قدیمی ترین راه برای انتقال کالا به کشور دیگر برای جابجایی کالا به صورت بین کشوری می باشد. یکی از مزایای حمل و نقل زمینی نرخ باربری بسیار کم است و این روش برای حمل بسیاری از کالا ها و مرسولات از نظر سرعت و قیمت باربری بسیار مناسب است. امروزه بخش عمده ای از حمل و نقل به حوزه باربری زمینی مربوط می شود.

در این روش باربری حمل کالا از طریق مسیرهای جاده ای انجام می شود مشتریان که قصد حمل و نقل زمینی و ترانزیت را داشته باشند می توانند از این روش اتوبار و خدمات ارائه شده توسط شرکت های باربری بین المللی استفاده نمایند.

فریت بار برای ارائه خدمات باربری و ارسال بار به ارمنستان ، بهترین و مناسب ترین تریلی های ۱۸ چرخ چادری را در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

فریت بار همه روزه و از تمامی نقاط کشور ، آماده ارائه خدمات باربری و ارسال بار به ارمنستان از تمامی نقاط کشور ایران می باشد.

 

ارسال بار هوایی

ارسال بار هوایی به ارمنستان
ارسال بار هوایی به ارمنستان معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت دارند ، مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از طریق فریت بار یا ارسال بار هوایی به کشور مقصد ارسال کنند . این نوع ارسال بار برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده و از فریت بار برای ارسال آن استفاده می شود .

ارمنستان دارای ۱۱ استان می باشد . از این بین ، ایروان به عنوان یکی از مهمترین شهرها و شناخته شده ترین شهرهای آن می باشد.

 

ارسال بار به ارمنستان و تمام شهر های آن از جمله :

 

 

آراگاتسوتن / آرارات / آرماویر / گغارکونیک

 

کوتایک/ لوری / شیراک / سیونیک/ تاووش

 

وایوتس‌جور / ایروان

 

 

هزینه ارسال بار به ارمنستان چقدر می باشد ؟

شرکت فریت بار با توجه به تمام امکاناتی که دارد ارزانترین نرخ را برای شما در جهت ارسال بار به ارمنستان ارائه خواهد داد.

 

عوامل زیادی در حمل بار به ارمنستان برای هزینه مؤثر هستند که شرکت با توجه به آن ها نرخ را مشخص می کند.

 

این عوامل همچون فصل ، وزن ، نوع بار ، حمل بار به صورت هوایی و یا زمینی ، طول مسافت از ایران به ارمنستان و … روی هزینه تاثیر گذار هستند.

 

به همین دلیل نمی توان هزینه مشخصی را در ارسال بار به ارمنستان نیز ارائه داد و این موارد باعث افزایش و یا کاهش قیمت می شود.

 

جهت اطلاع دقیق از هزینه باربری به ارمنستان با شرکت بین المللی فریت بار تماس بگیرید و اطلاع لازم را کسب نمایید.

به طور کلی در هنگام محاسبه هزینه ارسال بار به ارمنستان حجم و وزن بار ، روش ارسال بار به کشور ارمنستان (زمینی یا هوایی) ، خدمات که برای این منظور استفاده می کنید (بسته بندی و حمل و نقل از درب منزل ) و بسیاری از عوامل دیگر در نظر گرفته می شوند و به همین دلیل نمی توان هزینه و قیمت ثابتی را برای ارسال بار به ارمنستان ارائه داد

 

باربری تهران به ارمنستان

شهر ایروان در کشور ارمنستان
یکی از شهرهای مهم ارمنستان، شهر ایروان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر جمهوری ارمنستان است و در امتداد رود هرازدان واقع شده ‌است. این شهر مرکز اداری، فرهنگی و صنعتی این کشور است.

 

شهر گیومری در کشور ارمنستان
دومین شهر پرجمعیت کشور ارمنستان پس از شهر ایروان و مرکز استان شیراک در شمال غربی کشور می باشد. شهر گیومری در حدود ۱۲۶ کیلومتری شمال ایروان واقع شده‌ است.

 

شهر اِچمیادزین یا اجمیاتزین ( با نام رسمی واغارشاپات) در کشور ارمنستان
نام یک شهر و همچنین یک مکان مقدس در کشور ارمنستان می باشد و در زمانی که بخشی از ایران بود سه کلیسا و اوچ‌کلیسا نامیده می‌ شد. این شهر در استان آرماویر ارمنستان واقع شده است

شهر وانادزور در کشور ارمنستان
یکی از شهر های مهم کشور ارمنستان، شهر وانادزور می باشد که سومین شهر پرجمعیت کشور ارمنستان و مرکز استان لوری در بخش شمالی کشور می باشد و در حدود ۱۲۸ کیلومتر شمال پایتخت ایروان واقع شده ‌است.

شهر هرازدان در کشور ارمنستان
یک شهر در کشور ارمنستان است که در استان کوتایک واقع شده‌ است و مرکز استان کوتایْک می باشد. رودخانه‌ای به همین نام از میان شهر می‌گذرد.

شهر آبوویان در کشور ارمنستان
یک شهر در کشور ارمنستان است که در استان کوتایک که ۱۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان واقع شده است. این شهر ۱۱ کیلومتر مربع مساحت و ۴۳٬۴۹۵ نفر جمعیت دارد و ۱٬۴۵۰ متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.

شهر آرتاشات در کشور ارمنستان
یک شهرک قدیمی در کرانه رود ارس در کشور ارمنستان است که در استان آرارات واقع شده ‌است و مرکز استان آرارات است

شهر کاپان در کشور ارمنستان
یک شهرک در جنوب‌ غربی کشور ارمنستان و مرکز استان سیونیک می باشد که در ۳۱۶ کیلومتر جنوب پایتخت ایروان واقع شده است.

شهر آرماویر در کشور ارمنستان
شهری در جنوب غربی کشور ارمنستان است که در استان آرماویر واقع شده‌است و مرکز استان آرماویر نیز می‌ باشد.

شهر گاوار در کشور ارمنستان
یک شهر در کشور ارمنستان است که در استان گغارکونیک واقع شده ‌است و مرکز استان گغارکونیک ارمنستان می باشد.

 

ارسال بار به ترکیه

حمل بار به گرجستان

ارسال بار به روسیه

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 85 میانگین: 4.9]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شماره تماس با ما